Миколаївський ліцей №3 – сучасний заклад освіти, який підсилює смак у дитини до життя: максимально розкриває навчальний потенціал кожної дитини, надає можливість рухатися власним освітнім маршрутом, створює умови для інтелектуального, творчого, фізичного розвитку дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками, тобто заклад самореалізації особистості.
ВІЗІЯ
Ліцей цілковито спрямована на підготовку учнів до майбутнього.
Ми прагнемо виховати випускників, які:
- самостійно навчаються протягом всього життя;
- знають свої сильні сторони;
- гнучкі та легко адаптуються до змін;
- мислять рефлексивно, творчо та цілісно, вміють вирішувати проблеми та приймати відповідальні рішення з чистим сумлінням заради спільного блага;
- піклуються про інших;
- відповідальні громадяни, які діють, керуючись морально-етичними чеснотами;
- бачать у своїй роботі сенс, гідність та покликання, поважають права інших та роблять свій внесок у загальне благо.
Цінності
Цінність дитинства | Відповідність освітніх вимог віковим особливостям дитини, визнання прав дитини на навчання через діяль- ність, зокрема гру. |
Радість пізнання | Організація пізнавального процесу, яка приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності. |
Розвиток особистості | Плекання самостійності та незалежного мислення. Розвиток у дітей самоповаги та впевненісті у собі. |
Здоров’я | Формування здорового способу життя . Створення умов для фізичного й психоемоційного розвитку. |
Безпека | Створення атмосфери довіри і взаємоповаги. Перетво- рення школи на безпечне місце, де немає насильства. |
В ліцеї відбувається підготовка учнів до потреб міжнародного ринку праці. Розвиваємо компетентнісну особистість, яка володіє навичками для успішного працевлаштування:
- уміння вирішувати складні завдання;
- критичне мислення;
- креативність;
- управління людьми, навички кординації та взаємодії;
- емоційний інтелект;
- судження і прийняття рішень (важливим буде не тільки якість, але і швидкість прийняття рішень)
- клієнтоорієнтованість, уміння вести переговори
- когнітивна гнучкість
Стрімка еволюція технологій веде до того, що у віддаленому майбутньому з’являться професії, про які зараз навіть уявити важко. Тому змінюємо освітній простір та вирішуємо такі завдання:
Від сучасного вчителя – до учителя нової формації
Підготувати вчителя, який уміє:
- спілкуватися з дітьми нового покоління
- допомогти розкрити повний потенціал учня та вивести його в космос творчості
- навчити дітей жити у світі за законами етики, природи, творчості й культури.
Від дизайну закладу ліцею – до освітньої екосистеми
Унікальний креативний дизайн приміщень закладу, яскраві «мурали», медіатеки з вай-фаєм, інтерактивні дошки, мобільні робочі місця та енергоефективні фасади, лабораторне обладнання, меблювання, різноманітне навчальне приладдя, «класи без стін», лінгафонні кабінети.
Від сучасних педагогічних технологій – до освітніх технологій майбутнього
- STEM – навчання
- Гейміфікація
- Робототехніка
- Бріколаж
- Навчання on-line (МООС – масові відкриті онлайн-курси)