Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти

Миколаївський ліцей №3 – сучасний заклад освіти, який підсилює смак у дитини до життя: максимально розкриває навчальний потенціал кожної дитини, надає можливість рухатися власним освітнім маршрутом,  створює умови для інтелектуального, творчого, фізичного розвитку дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками, тобто заклад  самореалізації особистості.

ВІЗІЯ

Ліцей цілковито спрямована на підготовку учнів до майбутнього.

Ми прагнемо виховати випускників, які:

  • самостійно навчаються протягом всього життя;
  • знають свої сильні сторони;
  • гнучкі та легко адаптуються до змін;
  • мислять рефлексивно, творчо та цілісно, вміють вирішувати проблеми та приймати відповідальні рішення з чистим сумлінням заради спільного блага;
  • піклуються про інших;
  • відповідальні громадяни, які діють, керуючись морально-етичними чеснотами;
  • бачать у своїй роботі сенс, гідність та покликання, поважають права інших та роблять свій внесок у загальне благо.

Цінності

Цінність дитинства Відповідність освітніх вимог віковим особливостям дитини, визнання прав дитини на навчання через діяль- ність, зокрема гру.
Радість пізнання Організація пізнавального процесу, яка приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.
Розвиток особистості Плекання самостійності та незалежного мислення.  Розвиток  у дітей самоповаги  та впевненісті у собі.
Здоров’я Формування здорового способу життя . Створення умов для фізичного й психоемоційного розвитку.
Безпека Створення атмосфери довіри і взаємоповаги. Перетво- рення школи на безпечне місце, де немає насильства.

 

В ліцеї відбувається підготовка учнів до потреб міжнародного ринку праці. Розвиваємо компетентнісну особистість, яка володіє навичками для успішного працевлаштування:

  • уміння вирішувати складні завдання;
  • критичне мислення;
  • креативність;
  • управління людьми, навички кординації та взаємодії;
  • емоційний інтелект;
  • судження і прийняття рішень (важливим буде не тільки якість, але і швидкість прийняття рішень)
  • клієнтоорієнтованість, уміння вести переговори
  • когнітивна гнучкість

Стрімка еволюція технологій веде до того, що у віддаленому майбутньому з’являться професії, про які зараз навіть уявити важко.  Тому змінюємо освітній простір та вирішуємо такі завдання:

Від сучасного вчителя – до учителя нової формації

Підготувати вчителя, який уміє:

  • спілкуватися з дітьми нового покоління
  • допомогти розкрити повний потенціал учня та вивести його в космос творчості
  • навчити дітей жити у світі за законами етики, природи, творчості й культури.

Від дизайну закладу ліцею – до освітньої екосистеми

Унікальний креативний дизайн  приміщень закладу, яскраві «мурали», медіатеки з вай-фаєм, інтерактивні дошки, мобільні робочі місця та енергоефективні фасади, лабораторне обладнання,  меблювання, різноманітне навчальне приладдя,  «класи без стін»,  лінгафонні кабінети.

Від сучасних педагогічних технологій – до освітніх технологій майбутнього

  • STEM – навчання
  • Гейміфікація
  • Робототехніка
  • Бріколаж
  • Навчання on-line (МООС – масові відкриті онлайн-курси)
Освітня програма І ступеня 2022-2023 н.р.

Освітня програма ІІ ступеня 2022-2023 н.р.

Освітня програма ІІІ ступеня 2022-2023 н.р.